ÄNTLIGEN!

Igår lyckades jag övertala mina föräldrar att köpa Eclipse. Idag åkte vi in till stan och jag sprang nästan in i bokaffären och letade omkring. När dem inte hade den blev jag deprimerad och frågade dem i kassan om den fanns, möjligheten att jag missat den fanns ju. Svaret jag fick var att den fanns på ett annat ställe och att hon kunde beställa dit den om jag ville. Men min pappa frågade var den fanns mer och när det var ett ställe som inte var alldeles för långt bort åkte vi iväg och köpte den där istället. Så nu sitter jag här med den, otålig som jag är i all läsa den. Än så länge har jag bara hunnit 24 sidor eftersom jag läser så otroligt långsamt på engelska, men då varar storyn längre i alla fall.


Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0