Dålig dag

Just nu är jag jävligt irriterad. Jag har i ett antal dagar nu spelat in en massa olika klipp i The Sims 2 så att jag skulle kunna göra min egen "Sims-Twilight-video". Idag blev jag äntligen klar i spelet och skulle övergå till att klippa ihop allting i Windows Movie Maker. Jag började lägga in lite filmer när jag plötsligt fick upp en felrapport och allting stängdes ner. "Jaha", tänkte jag och provade igen. Samma fel. Efter en massa försök och en massa annat skit var de enda lösningen jag kom fram till att lägga in en film, spara, lägga in en film, spara... och så vidare. Så jag gjorde det, fick in alla filmer och skulle lägga in låten sedan som jag ska ha till när programmet kraschade igen. Jag hann precis spara och öppnade den igen när den inte ville spara. Så jag fick börja om på nytt igen och när jag var klar med att lägga in klippen fick jag samma svar. Så just nu är jag jävligt irriterad, flera dagars jobb åt... ingenting. Vill bara snyfta och gråta som en liten bebis men inga tårar kommer. Vill bara skrika och slänga något i väggen men jag kan inte. Allt jag kan göra är att sitta och känna mig djupt besviken. Har ingen lust att göra något över internet heller, känns som om det bara skulle göra mig ännu mer deprimerad. Att bara sitta här i min ensamhet och skriva någonting som antagligen ingen bryr sig om får det faktiskt att kännas lite lättare. I alla fall att få skriva av mig.
Okej, nu känns det tillräckligt bra för att göra något. Visst känns det ändå som om jag ska gråta, men jag vill i alla fall inte slå sönder något. Får väl se vad jag gör istället...

Kommentarer
Skrivet av Lellan

jag tycker du ska ta ett äg och gå ut och kasta på husväggen, funkar för mig xD

2008-08-17 @ 21:52:35
URL: http://craptzz.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0