Ett klart konstaterande

Jag tänker för mycket. Det är ett som är säkert.

Men förrutom att jag kommit fram till det har jag varit på "lära-känna-varandra"-dagen i skolan. Det var faktiskt givande och jag är glad att jag följde med. Tack och lov har jag sovmorgon till klockan 7 imorgon. Det är bättre än 5 i alla fall.

Sedan har jag tillbringat hela kvällen med att spela Wow. Först kollade jag när min bror spelade innan jag själv fick prova på. Än så länge verkar det svårt och jag förstår inte så mycket ännu. Till exempel att folk kan vara så himla ignoranta som dem var mot mig. Visst, jag kanske inte verkar som världens smartaste och det är jag inte heller. Men om man frågar säkert tjugo gånger till olika personer/platser om hur man skaffar djur borde man väl få svar någon gång?

Aja, detta blev en enda stor röra. Lika bra det, jag förstår inte ens varför jag startade datorn bara för att skriva dethär. Men jag behöver väl bara skriva av mig antar jag, så nu skiter jag i vilket.

Godnatt, nu ska jag sova.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0