Hemma i lugn och ro igen

Nu är jag äntligen hemma igen. Som jag sa igår skulle vi spela ett bilspel också, men det blev tyvärr inte av. Det verkade som om min dator inte klarade av att starta spelet och när vi försökte lösa problemet satt jag bara rakt upp och ner i en fotölj med en filt och väntade. Jag blev så trött att jag tillslut gick och lade mig på soffan för att någon minut senare somna.
 Det var ungefär klockan halv fyra då. Jag vaknade till en gång klockan fem och funderade på att stiga upp och spela mer, men bestämde mig för att somna om. Så jag vaknade igen ungefär klockan nio men då somnade jag om igen och vaknade halv tolv. Då insåg jag tillslut att jag inte kunde sova längre utan var tvungen att stiga upp. Till frukost åt jag lite mer chips och satte mig direkt vid datorn för att hoppa in i en ny match.
 Tja, så höll vi på ungefär hela dagen. Chips, godis, gifflar och läsk gick åt i mängder vilket jag nu i efterhand ångrar när magen får stå sitt kast. Funderar på att gå ner och ta en samarin för att hjälpa magen en bit på traven, men det är jag för trött för. Det känns som om ögonlocken ska falla ihop och ena halvan av mig vill inget hellre än att sova medan den andra delen av mig vill sitta uppe längre. Kanske spela CS igen ute på en riktig server. Men den trötta sidan är för trött för att segra så jag sitter nog kvar ett tag till.
 Dock en tragisk sak som hände är att mitt tangentbord verkar ha gått sönder. Mitt svarta, trådlösa, bekväma tangentbord fungerar inte att trycka på dem vanliga knapparna medan dem "speciella" knapparna såsom Media Player och annat fungerar utmärkt. Helt enkelt får jag skaffa mig ett nytt tangentbord antar jag. Något jag har bestämt mig för sedan ett tag tillbaka, men nu är det verkligen ett måste. Om ni nu undrar hur kan kan skriva detta inlägget så kan jag svara att jag är tacksam att vår familj har mycket datorprylar. Jag har fått låna ett vanligt "traditionellt" tangentbord fram tills jag skaffar ett nytt.
 Men nu ska jag inte slösa er tid mer. Om du nu har orkat läsa detta långa inlägget utan att somna på vägen är jag imponerad över hur mycket tid du har tid att slösa. Eller något.

 Nä, nu tar spellusten över. Jag ska klicka klart här på internet innan jag joinar spelet. Må bäste man eller kvinna vinna.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0