Lan-rapport

Nu är jag alltså här på lanet. Trots att det verkade som om det skulle bli många personer blev det bara fem personer och en sjätte som spelar litegrand. Än så länge har vi bara spelat CS, men snart ska vi spela något bilspel också. Vi kom hit med datorerna klockan 20, men ungefär 23:20 var datorerna igång.
När jag nu sneglar på någons skärm bredvid ser jag att dem redan är igång och spelar CS igen nu. Ska försöka avsluta detta inlägget snart så jag också kan joina. Jag vet att detta inlägget verkligen är snabbt (och framför allt slarvigt) skrivet, men mitt i natten när man slutar i sig hamburgare från Burger King, chips, godis och läsk tänker man inte på hur det blir skrivet.

...eller något i den stilen.

Nu ska jag hoppa in i matchen i alla fall. Fler inlägg från denhär kvällen kommer inte, men om det finns något nytt att rapportera imorgon kommer jag givetvis säga det.

Vi ses! <3

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0