LAN

Någon här som träffats med några vänner, kopplat samman datorerna och spelat hela natten? Min bror har gjort det med våra kusiner och inatt ska det ske igen, då även jag ska vara med. Innan idag var jag och min pappa iväg i stan och köpte ett konto till CS Source, så jag också kan vara med och spela det. Sedan blir det väl också lite Battlefield, något bilspel tror jag och säkert en hel del annat också. Hoppas jag inte kommer somna bara, om mindre än en halvtimme ska datorerna packas ihop och iväg. Läsk och godis får vi inte heller glömma. Vi kommer ha internet tydligen där också enligt min pappa, så om jag orkar kommer även ett inlägg när jag är där.


Hejdå!


Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0