Plågas av mig själv

Igår när jag hade köpt Eclipse läste jag ett kaiptel under hela dagen. Ett kapitel hela dagen. Jag vill så otroligt gärna veta vad som kommer hända Jacob (har råkat höra lite spoilers...) samtidigt som min engelska läsförmåga inte är världens snabbaste. Hade det varit på svenska hade jag redan varit halvvägs igenom boken och nästan fått tvinga mig själv att lägga undan boken. Men nu är det är på engelska läser jag ungefär ett stycke per minut och hela tiden måste jag slå upp en massa ord som jag inte förstår. Så samtidigt som jag är otroligt lycklig att jag har min egen bok, även om den är på engelska, är jag deprimerad över att jag inte kan läsa fortare än så.

Typiskt mig.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0