Skit också

Tänkte fixa min header som jag råkat radera när man klickar på olika ställen, men det orkar jag inte.
Tänkte fixa till en snygg info om skolan jag går på, skriva tydligt om människorna, lärarna och allt. Men det orkar jag inte.
Tänkte skriva något i helgen, nästan vad som helst. Men det orkar jag inte.
Dessutom ska jag iväg på måndag på någon sorts sak där man ska lära känna varandra bättre. Det orkar jag inte.
Slutligen är hela helgen upptagen. Från lördad till söndag ska jag råträna badminton. Hur jag nu ska orka.

Tiden försvinner hela tiden med allt man gör. Hur ska jag orka med allting och ha krafter nog att vakna upp på nytt en ny spännande dag i skolan, utan att tänka "jag orkar inte"?


Kommentarer
Skrivet av Sara

Svar: Hahahaha, yeah!



the Twilight saga tar över världens hjärnor. ;-)

2008-08-23 @ 18:48:10
URL: http://dreyra.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0