Varför skriver jag nu detta?

Det är i alla fall inte för er skull denna gången utan helt och hållet för min egen. Har nämligen ingenting att göra såhär på kvällen så jag skriver av mig med lite onödigt skit som jag kommer på.


Jag lyssnar på samma låtar som innan, nämligen samma svenska hits. Jag lade in fyra låtar i en liten lista som kommer i ordning. Utan att ha tänkt på det förrän nu består allting av Patrick Isacksson och alla texterna är sorgliga. Eller tycker ni Under ytan, Du får göra som du vill, Aldrig mer eller Hos mig är du underbar är glada låtar? När jag kom på det fick jag deja vú från innan idag då någon sa att Linkin Park är ett emo-band eftersom deras låtar har sorgliga texter. Och det är faktiskt sant, vilket fick mig att tänka till ännu mera (suck). Så nu, efter en stunds fundering har jag kommit på att min musikstil är... depp. Verkligen inte Jonny Depp, utan bara vanligt depp. Annars är jag en väldigt glad person och så, men i min musikstil och även det jag skriver är det mesta deprimerat. Är min blogg deprimerad?

Jag vore väldigt glad över ett svar på den frågan eftersom jag nu blev väldigt fundersam. Jag skriver ju inte alltid en massa glada saker som hänt men däremot skriver jag ofta om att jag exempelvis är trött. Så om du, eller ni, svarar, bvore jag väldigt tacksam.

Så jag frågar igen, så ni inte glömmer bort frågan. Är min blogg deprimerande?


Kommentarer
Skrivet av Sara

Allas bloggar är väl deprimerande mer eller mindre...



Bara kolla in min (Onödigt sagt, jag vet ju att du redan läser den :-p), liksom.

2008-08-29 @ 21:59:56
URL: http://dreyra.blogg.se/
Skrivet av Amanda (You know who xD)

Nej då! Tycker alltid det är lika kul att läsa. x) Alla har sina dåliga dagar. OwO

2008-08-31 @ 00:10:00
Skrivet av Vicky

Jag tycker inte den är deprimernade.^^ Din blogg och det du skriver är alltid lika skojj att läsa tycker jag. :D

2008-09-08 @ 20:41:24
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0