Vem i Twilight liknar du mest?

Ett test jag gjorde. Eftersom det var mitt livs första test som jag själv gjort och det är gjort på ungefär 45 minuter vid midnatt är det säkert jättemycket som inte stämmer eller blivit fel. Det vore i så falljättesnällt om ni berättade det, så jag kanske kan få ordning på det efter lite sömn. ;)

1. Du har nyligen blivit förvandlad till en vampyr. Vad tänker du?
A: Åh nej, min själ är borta...
B: Hurra, äntligen!
C: Nu vill jag hjälpa människor!
D: Coolt!
E: Oj, vad synd...
F: Åh nej, ingen vampyr!


2. Vad brukar du äta?

A: Jag jagar...
B: Det alla äter antar jag...?
C: Lite gott och blandat.
D: Djur.
E: Det jag får tag i.
F: Vad som helst!


3. Vad tycker du om livet?

A: Det är skit om man bortser från en sak.
B: Jag vill ha en förändring, och det snart!
C: Det rullar på.
D: Jag tycker det är bra, nästan perfekt.
E: Jag skulle hellre ha det som det var förr.
F: Rätt okej.


4. Din stora kärlek är nära att dö och du vittnar allting. Vad gör du?

A: Jag offrar allt för att rädda personen!
B: Jag skulle ju såklart försöka, men jag skulle säkert snubbla halvvägs eller något annat klumpigt...
C: Jag skulle givetvis göra vad jag kan, men om jag skulle misslyckas skulle jag bli väldigt deprimerad.
D: Jag skulle kämpa till mitt yttersta för att se till att personen klarar sig.
E: Jag skriker på hjälp!
F: Jag hjälper till men hindrar inte olyckan utan kommer sedan när det är över så jag slipper offra mitt eget liv.


5. Hur tror du andra skulle beskriva dig?

A: Fint hår och fint uttal.
B: Klumpig och inte särskilt vacker.
C: Dansar fram vart jag än går.
D: Ser väldigt ung och snygg ut!
E: Nästan som en filmstjärna...
F: Schysst, bra på att få folk på bra humör, en bra kompis m.m.


Flest:

A: Du är som Edward Cullen- begåvad och uppmärksam. Du har lätt att läsa av människor vad dem tänker och skulle offra allt för den du älskar. Innerst inne är du en snäll människa som många fruktar, men många faller för utsidan.
B: Bella Swan är du mest lik. Du kanske inte ser så vacker ut, och du kanske är lite klumpig och så, men innerst inne är du väldigt rädd om allt och alla du tycker om och du skulle kunna offta mycket för dem. I skolan lyckas du bra när du väl är uppmärksam och hemma är det nästan du som sköter allting.
C: Du är väldigt lik Carlisle Cullen. Du tycker om att hjälpa människor och gör det så gott du kan. Du trivs med andra människor och folk tycker du är trevlig tillbaka. En bra person verkar du som.
D: Den du liknar mest är Alice Cullen. Du är väldigt graciös och har en särskild sorts energi som du omedvetet förmedlar till människor. Det är svårt att inte falla för din charm och när folk väl känner dig har du lätt att få nya vänner.
E: Ditt svar är Rosalie Hale. Du är väldigt vacker, lika vacker som en filmstjärna. Du låter folk tydligt veta vad du tycker om dem och umgås helst med dina vänner. Folk faller lätt för din skönhet innan dem lärt känna dig.
F: Jacob Black liknar du mest. En snäll, glad person som litar på dina vänner och även dem på dig. Man skulle vilja bli kompis med dig! Även om du kan vara lite smått klumpig ibland har du vänner där som stöttar dig, oavsett vad som händer.

Vem blev du?


Kommentarer
Skrivet av Sara

Hahahaha, självklart blev jag Bella. xD

2008-08-07 @ 13:39:55
URL: http://dreyra.blogg.se/
Skrivet av Lellan

Jacob... ÄR jag varulv? xD

2008-08-17 @ 21:47:56
URL: http://craptzz.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0