Hmm

Idag hade jag en liten pratstund med min mamma samtidigt som jag spelade Musse Pigg på mitt antika Playstation 1. Plötsligt sa hon att jag får lov att lägga ut bilder på mig själv. Något som jag inte fått innan, men nu är det tillåtet.

Men bara för det tänker jag inte spränga in en massa bilder på mig själv överallt på nätet. Nä, jag tänker ta det lungt, om jag ens tänker få det till en vana. Men jag har i alla fall en idé till en ny header nu efter jul. Jag vill inte avslöja för mycket, men det är i alla fall Twilight-tema som gäller. Såklart.

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Oväntat? x'D



Men OM du nån gång skulle känna för att visa bilder t ex här. ;) så skulle iaf jag bli glad, du är ju så söööt. :') <333

2008-12-27 @ 01:19:39
URL: http://panicpoem.blogg.se/
Skrivet av Louise

Trevligt trevlig, ser framemot detta ^^ =) XD

2008-12-29 @ 00:20:27
URL: http://youwearmeout.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0