Idol 2008 har en vinnare!

Ja, då var idol över för dethär året. Nu blir det bara att se fram emot nästa...

Kevin: Jag hade nästan förväntat mig att han skulle vinna hela skiten, men kunde ändå inte hjälpa att bli lite besviken när det väl hände. Men man kan inte alltid få som man vill.
Alice: Synd att hon inte vann. Vinnarlåten passade verkligen hennes röst i slutet när hon klämde i, då fick jag nästan gåshud. Men då får vi hoppas att hon blir mycket mer känd än Kevin, så har det ju varit innan. ;)

Ja, då var dethär den sista rapporten om Idol. I fortsättningen kommer fler vanliga inlägg skulle jag tippa på. Punkt slut.

Kommentarer
Skrivet av Nea.

Fin header. :)



Var det rätt person som van Idol föresten? Naeee! Eller? :O:D


Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0