Trött...

Är det bara jag, eller har jag skrivit det mycket i denhär bloggen? Inte för att jag har så många inlägg ännu, men i alla fall.

Förresten, nu har denna bloggen existerat i mer än 24 timmar. Grattis till den! x)

Annars har jag väl inget mer att tillägga. Har läst en massa manga innan idag och kollat på Hell's Kitchen. Lyckades slippa träningen också dessutom, wiiie. Ska fundera ut mer jag vill göra med designen, annars får jag se vad jag gör med den. Känns inte så personlig ännu, men jag vet inte vad jag vill göra med den, det känns som om jag bara förstör den...

I alla fall, en sak jag glömt att berätta är att jag har skrivit en berättelse inspirerad av Twilight. Någon som kommer läsa den, om jag lägger upp den här?

Godnatt, vi ses förhoppningsvis igen. :)

Kommentarer
Skrivet av Sara

I'll read it. ;-)

2008-08-01 @ 11:39:48
URL: http://dreyra.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0