Vill sova...

Fy vad jag känner mig trött just nu.  Har käkat slut på en påse med sura bilar och nu sitter jag bara och... slöar. Ska dra och träna (badminton) om en och en halv timme är det meningen, hur det nu är möjligt. Man kokar ju redan som det är, hallen där man spelar är ju ännu varmare! Får väl se om vi lyckas övertala min pappa om vi kan låta bli idag, det är oftast han som alltid vill iväg. Annars är det nog fler än jag som känner det som om dem kommer dö av värmeslag.

Innan provade jag CS lite, som jag kanske ska köpa. Ett par gånger spelade vi mot en massa bottar (=datorstyrda motståndare/medspelare) och lät alla springa omkring med knivar medan vi själva köpte ett lyxigt gevär. Synd att vi inte bor i Stockholm, så hade vi kunnat kalla det för Stockholms blodbad. Det har väl funnits, om inte mina historiekunskaper sviker mig?

Nu ska jag väl inte göra så mycket. Har nyligen sett en massa roliga Twilight-saker på internet och blev inspirerad att göra något själv. Dock har jag inte den blekaste aning om vad. Får väl fundera vidare, annars får vi se hur jag gör.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0