Det är lättare att sprida glädje än du tror

Se hur några enstaka ord kan pigga upp en människa. Vi pratade om skolan och på ett ungefär går hon i åttan och får jobba som ett svin i skolan redan nu. Just nu tänker jag itne säga något om det, men när jag får tid och lust tänker jag nog skriva vad jag tycker om kraven i grundskolan.




Föresten, som grej på fridluftsdagen valde jag inte Laserdoma. Istället valde jag badminton och blev glatt överraskad när det är på det stället jag spelar i vanliga fall. Kanske kan man till och med stöta på någon man känner dp under ljusa dagen.

Kommentarer
Skrivet av Mandis <333

Bellis, du anar inte hur skönt det är att prata med dig också! <333

Stora kramar Manda! ^^

2008-11-05 @ 23:07:23
URL: http://novellfreaket.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0