Nu är finalisterna klara!

Dagens stjärna: En massa olika var strålande. Alice, Anna, Yazmina, Sepideh, Lars, Robin E... Nästan alla mina favoriter.

Dagens besvikelse: Jag blev nog inte besviken på någon, vad jag minns.

Den som åkte ut:  Jenny, tack och lov. Jag har bara gått och väntat på att hon skulle åka ut, vilket hon tack och lov gjorde idag.

Ja, då var kvarveckan över och de 11 finalisterna är klara. Jag kommer fortsätta göra sådana här "presentationer" enligt min personliga mening även i finalerna skulle jag tro. Men nu kommer jag nog börja fortsätta lite mer i den vanliga spåert.

Kommentarer
Skrivet av Linnea

Jag hejjar stenhårt på anna. tycker hon är klart bäst ^^

2008-10-04 @ 20:04:06
URL: http://twerds.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0