Seg uppdatering

På senare tid har jag upptäckt att jag varit dålig på att upptagera bloggen. Denna veckan kan jag förstå det, när det är lov finns det inte särskilt mycket man kan säga. Men i fortsättningen ska jag försöka tänka på det. För den som undrar kan nu läsa vad jag gjort nu i veckan.

Måndag: Förmiddagen satt jag vid datorn innan jag sedan gav mig av för att rida.
Tisdag: Nästan hela dagen satt jag vid datorn innan vi på kvällen träffade en kusin och åkte och spelade badminton.
Onsdag: Jag ringde min kompis som är i Stockholm och hörde hur det är med henne. Sedan var jag med min andra kompis på kvällen. Gjorde inget särskilt, spelade lite Playstation och såg på klipp på YouTube. Dessutom fick jag en bok i försenad födelsedagspresent, trots att jag inte haft någon fest eller något. En jättefin bok med dikter om hästar samt underbara foton av världens bästa hästfotograf, Bob Langrish. Den var verkligen jättefin, tack. <3
Torsdag: Igår bakade jag en kladdkaka under dagen och tog det allmänt lungt resten av dagen.
Fredag: Ungefär hela dagen såg jag på film. Först en långfilm, sedan såg jag två avsnitt av South Park. Efter det var det som vanligt träning (bara 6 personer var där) innan det var dags att åka hem och se på idol.

Förresten, i veckan har jag fått brev från skolan. Nu när den här "testperidoen" är över ska vi nu hamna i våra ordinarie klasser. Jag hamnade i klass MP1TX och har fått en liten klasslista. Hoppas att jag vågar ta mitt mod till mig på måndag och prata.

Aja, nu ska jag sova. Chattade med min kompis innan idag och bestämde att vi ska gå på bio, Låt den rätte komma in. Ska tydligen handla om vampyrer, hoppas den är bra!

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Oj! Du har ju gjort jättemycket under lovet! O.o :D Det låter jätteskojj :D Hoppas det var det.^^



Lycka till i den nya klassen på Måndag. Jag är säker på att det går bra. <3

2008-11-01 @ 00:41:04
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0