Snart klar

Mitt projekt är så gott som klart nu. Tidningen är helt klar, löpsedlarna är utskrivna och jag har till och med haft tid att lägga in ett slags bildspel som ska rulla medan jag pratar. Allt som ska göras idag är att få hjälp att få fler exemplar av tidningen och att prata med en lärare om hur bilderna ska visas för klassen, vad vi ska använda för dator. Sedan är det överlämning imorgon (lång dag... *suck*) och på tordag är sista dagen i denhär klassen. Sedan ska vi byta till de profiilerna vi valt och där ska vi stanna resten av tiden. Men det ska nog gå bra, jag har klarat av det en gång redan, så det kommer säkert gå igen...


Kommentarer
Skrivet av Victoria

Klass bytet går säkert bra. <33



Och btw, lycka till med tidningen. :D

2008-10-21 @ 22:58:42
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0