Idolkommentarer!

Eftersom jag är en trogen följeslagare av Idol som ofta söker upp saker på internet och annat tänkte jag att jag kunde lämna små kommentarer om varje "del-final" nu denna veckan innan dem som ska till finalen är klara. Varje dag tänker jag ta upp dagens besvikelse, dagens stjärnor , den som åkte ut och lite annat som jag kommer på.

Dagens stjärnor: Linda var en riktig stjärna igår. Hon verkade vara van vid scenen och sjöng på, vilket inte alla gjorde. Sepideh var också jättebra, hon fegade inte heller. Men kanske var dem alla nervösa.

Dagens besvikelse: Anna. Kanske borde jag se en aning mer åt dem andra tjejerna en aning. Nåja, jag får inte vänta mig så mycket ikväll helt enkelt.

Den som åkte ut: Victoria. Vilket jag tycker är ganska synd, men inte så jag gråter. Jag har tyckt om henne under hela tävlingen, men hon är inte den jag håller på. Det finns folk som är bättre.

Annars var kvällen bra. I början hörde jag nästan inte dem som sjöng, frågan är om dem var nervösa och inte kämpade eller om det var något tekniskt. Imorgon är det grabbarnas tur, då får vi se vem som åker ut då.


Kommentarer
Skrivet av Danne

När ska du blogga om min xbox bella ????????

2008-09-30 @ 13:41:30
Skrivet av Linnea

Det brukar jag faktiskt ha ;) musik funkar faktiskt. Men mjo.. jag brode plugga lite varje dag, det funkar egentligen bättre. Jag är för lat bara :P

2008-09-30 @ 21:25:28
URL: http://twerds.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0