Max antal besökare!

Antalet besökare kan skifta kraftigt från dag till dag. Allt från tre och uppåt brukar komma, men för någon dag sedan kom bloggens rekord: 23 besökare. Innan har jag inte tänkt på att tacka folket som läser och kommenterar bloggen, så nu gör jag det. Tack. Det är mycket tack vare att man vet att folk läser och kommenterar som man får styrkan att fortsätta skriva och inte tröttnar. Jag hoppas ni kommer fortsätta läsa i framtiden och förhoppningsvis kan jag få några regelbundna besökare också. ;)

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Grattis Bella! :D Vad skojj :D



Jag är iallafall redan regelbunden besökare, som du kanske har märkt redan ;) kollar minst en gång varje dag, och har tänkt fortsätta med det också, det är alltid lika roligt att läsa det du skriver. :D

Jag försöker kommentera så ofta som möjligt, för jag tycker det är så kul och jag hoppas du gillar det också. :)Annara får du säga till. ^^

2008-09-28 @ 19:59:26
URL: http://panicpoem.blogg.se/
Skrivet av Jenny

fin blogg du har bella :)

2008-09-29 @ 00:27:51
URL: http://missjennyelisabeth.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0