Chill dag!

Idag gar minst sagt varit en väldigt slapp dag. Allt började med mediekunskap, där läraren aldrig kom. Efter en kvart fick vi veta av en annan elev att läraren samtidigt hade treorna. Tack för att du sa till oss. Därför hade vi tre timmars rast till nästa lektion. Man fick i alla fall lite jobb gjort och åt lunch som var god.
Nästa lektion skulle vara engelska, men det blev inte som vanligt. För det första var över halva klassen borta (antagligen för lektionen innan). Men sedan skulle läraren ha möte samtidigt som vår lektion, så han hade förberett lite uppgifter som vi jobbade med. Det gick relativt fort och en timme för tidigt gav jag upp de två sista uppgifterna som jag inte hittade svar på.
Men sedan missade jag tyvärr bussen med fem minuter så jag hade 25 minuter på mig att göra ingenting. Jaja, jag fick lite tid på mig att läsa en svenskbok som faktiskt börjar bli lite intressant nu.

I alla fall, nu måste jag dra om jag ska hinna till stallet i tid. See ya!

Kommentarer
Skrivet av Foki

sv: jopp :D jag har alla möjliga storlekar på penslar till naglarna :D

2009-02-09 @ 17:14:11
URL: http://foki.blogg.se/
Skrivet av Ann-Gun-Britt-Marie-Lena

Haha, har sportlov x'D

2009-02-10 @ 18:23:07

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0