Hej och förlåt!

För det första vill jag be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på länge. För det första har jag ju min ridning på måndagar, och då hinner jag aldrig skriva något då. Men igår var jag riktigt trött och orkade inte plugga eller någtonting. Allt jag gjorde var att se om Twilight för säkert tionde gången. Så... nu först har jag tid och ork.

Förresten, idag ska jag prova på akido! Det är ju fridluftsdag i skolan idag, så jag och F valde det. Ska bli intressant och prova, har nämligen velat göra det ett par år nu. ;)

Slutligen vill jag hälsa alla nya läsare Varmt Välkomna! I lördags hade jag nämligen en riktig succédag med hela 53 besökare och dessutom fick jag hela 3 nya läsare på bloggkoll. Det kanske itne låter så mycket för er, men för mig betyder det mycket. Så till er vill jag önska varmt välkomna och hoppas ni kommer trivas. ;)

Och med tanke på det har jag börjat fundera mer på vad som ska tillfredsställa mina läsare. Jag ska försöka att lägga upp mer bilder, det blir ju alltid kul och se. Men sedan en viktig fråga som jag inte kan svara på själv:

Vad vill ni läsa om?


Kommentarer
Skrivet av Maria

Vilken trevlig blogg du har :)

2009-02-04 @ 08:48:18
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Skrivet av Annie

tack :) Nagellacksremoverpenna är precis som det låter :) en penna med remover i så man kan fixa sådant som man målar på kanterna med. den finns på de flesta nagelbutiker och även åhlens från depend. jättebra om man lackar mycket :D

2009-02-04 @ 17:26:15
URL: http://snestreck.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0