En dag på stan

Idag har jag varit ute på stan med familjen och kikat i olika affärer. Här kommer lite bilder på det jag köpte. ^__^


Hårband. Något jag bara haft en innan. På tiden att jag fick det!



Mina gamla klämmor har börjat gå sönder, så det var också bra att jag fick tag i det.



Två stycken nagellack- blått och silver. Jag ville egentligen ha ett grått, men det fanns inte. Nåja, det blir också bra med silver. Och ett blått också. (Dock ser det ovanligt ljust ut på bilden).

Så det var bra att jag fick gjort det. Imorgon ska jag hem till Lizzie och partaja, jag vet fortfarande itne vad vi skulle göra. Och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska klä ut mig till. Hmm...


Förresten, tack till alla som gav mig nageltips!


Jag fick tag i en smal pensel och provade med svarta ränder på vit botten. Ska jag vara ärlig tycker jag resultatet blev... gräsligt, rent ut sagt. Men då har jag provat det och behöver inte undra hur det skulle bli. I fortsättningen kommer jag nog fortsätta med "det gamla vanliga", men nu med roligare färger. ;)

Här bjuder jag på en bild av resultatet. Vad tycker ni om det?


Kommentarer
Skrivet av Foki

jag tycker att det blev fin! :)



// ha en fin dag :)

2009-01-21 @ 12:56:26
URL: http://foki.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0