Ritade i Photoshop

Så här på kvällen orkar man helt enkelt inte med något annat än att bara lata sig. Så jag tog upp ett nytt Photoshop-dokument och började rita lite olika småsaker. Målet var att rita vardagliga saker som skulle bli "gulliga". Så... här kommer de bilderna jag gjorde. Notera att jag aldrig brukar rita på datorn, så det var något helt nytt för mig. Därför är resultatet inte särskilt bra, men ni får se dem ändå.



En flugsmälla blev min första bild. Kan inte påstå att den blev direkt "gullig", men den duger.



Min andra bild blev ett fotbollsmål. De blåa bollarna högst uppe ska
föreställa ögon, så målet ska "äta upp" bollen som flyger in. ;)



En levande bok blev det tredje motivet jag gjorde.  Blev relativt nöjd med tungan.

Detta ska förställa en dammsugare. Den runda, ljusgråa saken ska föreställa ett hjul.

Denhär pennan blev jag nog mest nöjd med.
Kanske är det rodnaden vid spetsen som gjorde den så söt? ;)


Slutligen gjorde jag en sax. Tungan blev ganska
dålig och den känns ganska misslyckad.

Kommentarer
Skrivet av Lella

Saxen är ju bäst! :3 Boken också. Gulliga små... ting. x3

2009-07-16 @ 08:34:20
URL: http://luriga.wordpress.com
Skrivet av Anna

Det var ju saxen som blev bra ^^

2009-07-16 @ 22:18:58
Skrivet av Trölli<3

Jag tycker om alla men jag tycker speciellt om saxen och pennan men alla är nog jättegulliga <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-07-17 @ 18:46:21
Skrivet av Hästtokg? O.O

Pennan är ju kärlek xD <3

2009-11-21 @ 12:09:35
URL: http://isthevampire.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0