365 saker!

Jag gissar att de flesta som läser här inte har någon aning om vad 365saker är för något. Därför tänkte jag börja med att berätta det. Det är nämligen ett gäng som startat ett projekt. Varje dag visar dom en sak som man kan göra. Alla sätten är på något sätt kreativa, läorika eller på ett eller annat sätt revolutionerande. Själv har jag följt deras projekt ända från starten i början av året. Så tillslut bestämde jag mig för att skicka in något som jag själv skrivit till dem. Vad kan hända? Så jag gjorde det och det hamnade på Deltagarportalen, avdelningen där dem har folks egna förslag. Snacka om att jag blev glatt överraskad när jag såg den där. :) Klicka här för att komma till mitt inlägg.


Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0