Minsann!

Som ni antagligen inte vet jobbar vi i olika projekt på skolan. Detta projektet har nyligen nått sitt slut efter fyra veckor då min grupp haft temat mod. Efter en redovisning som jag trodde skulle sluta i kaos (men som faktiskt slutade väl), var det dags för betygssnack. När vi kom fram till de sidorna i tidningen som jag redigerat fick jag till min stora glädje se att hon var jättenöjd med det jag gjort. Och när hon rabblade upp poängen var allting i toppklass och mitt betyg för projektet blev MVG.

Otroligt nöjd. :)

Kommentarer
Skrivet av Trölli<3

GRATTIS!

2009-06-08 @ 18:38:40
Skrivet av Kriss

Jättekul att du lyckades och grattis till de fina betygen!!

2009-06-10 @ 19:11:59

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0