I'm back!

Hej, nu är jag tillbaka från min lilla paus. Måste säga att det varit ganska skönt att jag gjort det utan dåligt samvete, samtidigt som jag ibland verkligen inte ville något annat hellre än att logga in och kolla vad som hänt. Men jag lyckades tillslut och nu ska jag berätta vad jag kommit fram till om bloggen.

Någon inriktning att blogga om har jag inte kommit fram till. Det finns några saker jag hade kunnat blogga om, men de flesta av de sakerna skulle dö ut i längden. Jag har i alla fall kommit på lite idéer till designen, som antagligen snart kommer upp. Sedan har det hänt lite andra saker också som är "smått och gott" som ni får veta senare. ;)

Kommentarer
Skrivet av Anonym

Bra blogg, hoppas du hittar rätt inriktning.

2009-05-03 @ 02:59:50
Skrivet av Bella

Anonym: Tack så mycket. :) Får se vad det blir. ;)

2009-05-03 @ 09:57:08
URL: http://eclece.blogg.se/
Skrivet av ❤ Arissa ❤

Fin header ^^<3

2009-05-03 @ 14:02:24
URL: http://arissas.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0