Ny bok till Twilight-fansen släpps

(Allt jag gjort försvann, så det blir kortfattat nu.)
Jag surfade omkring på internet och hittade en ny bok som skulle komma ut så småningom. Det kommer tydligen vara en slags faktabok om serien med teorier, fakta osv. Det enda jag är osäker på hur mycket nya saker det kommer stå där, med tanke på att Stephenie Meyer redan har svarat på en massa FAQ-frågor om de fyra böckerna på sin hemsida. Men om den kommer ska jag i alla fall bläddra i den. Låter intressant. ;)
Kommer finnas att köpa på bland annat Adlibris.

Kommentarer
Skrivet av Jonna

SV; Du fick mig beroende av den där låten, så det är nästan din förtjänst att jag gjorde filmen. ;)



Den boken vill jag köpa, trotts att jag inte är så förtjust i Twilight längre. x)

2009-10-13 @ 20:27:37
URL: http://jonnaanilsson.blogg.se/
Skrivet av Lise

Dina naglar är jätte fina, längtar efter videobloggen btw :)

2009-10-14 @ 11:01:43
Skrivet av simone

Den ska jag köpa :D

2009-11-06 @ 12:45:16
URL: http://fattybom.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0