Busstankar

När jag åker buss brukar jag tänka på alla möjliga konstiga saker. Två saker har fastnat extra bra på min hjärna och dem tänkte jag berätta för er.

Den första är ett klipp jag sett på en kille som åker skateboard. Han var tunn som bara den och när han åker så ramlar han plötsligt. Hela armen blir helt vikt men han viker snabbt tillbaka den (om jag minns rätt). Sedan dess har jag faktiskt varit glad över mi figur som inte är världens smalaste, jag vill inte vara skör som honom i alla fall. Det kanske låter konstigt, men det fick mitt självförtroende att höjas en aning.

Man förrutom att tänka på det brukar jag ibland studera busschaufförerna när dem kör buss. Att ha det som yrke skulle nog ändå vara ett lungt och skönt jobb. Man får jobba ensam men ändå träffas och prata med människor. Man kör lungt vidare medan det är tyst och lungt (oftast) i bussen. Det är inget jag ska satsa på, men tanken på att ha det som jobb låter ur min synvinkel inte alldeles för hemsk.

Kommentarer
Skrivet av MissSnigel

Svar: Tack så mycket, nä det är inte jag som har tagit dom , det finns massa underbara bilder på DeviantArt.com gå inte där och kika. :D

2008-08-28 @ 18:37:02
URL: http://misssnigel.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0