Det var ett tag sedan

Idag har jag både läst Eclipse och skrivit på min berättelse som jag skrev på senast för ungefär en månad sedan. Jag är ledsen över Eclipse, både för att dem senaste kapitlen som jag läst gick så otroligt snabbt att läsa plus att den snart är slut. Förresten hade jag lånat den på biblioteket för ungefär en månad sedan och idag fick jag ett brev hem om att den hade kommit in. Snacka om sent ute.

Men vi kan köra en liten nedräkning också. Det jag tänker på är min födelsedag som närmar sig med stormande steg. Nu är det bara tretton dagar kvar tills jag blir 16 år. 16 år, det känns så långt borta, så... stort. Jag får väl vänja mig vid tanken att det är snart så jag inte blir alldeles chockad på den stora dagen. Men jag längtar dit också, för då kommer jag få Breaking Dawn. Det ska jag i alla fall se till.

Eftersom jag verkligen inte har någonting att göra och är dödstrött kan jag kika på schemat för min födelsedag. Hejdå.

Kommentarer
Skrivet av Vicky

Grattis på födelsedagen, 13 dagar i förväg!!! :P :D ♥♥

2008-08-28 @ 22:02:31
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0