Nu har det äntligen skett

För lite mer än en halvtimme sedan släpptes Breaking Dawn i Usa. Fjärde boken i serien av Stephenie Meyer som jag fullkomligt fallit för. Eftersom jag är så korkad som jag är ska jag först vänta tills Eclipse, 3:e boken, kommer på svenska. Dumma mig, idioten jag är som tvunget måste läsa svenska böcker.

Just nu känner jag mig i alla fall galen. Lätt, fnissig, svettig (rummet kokar), splittrad, gråtig. Men framför allt skrattig. Sara skickade en länk till en chatt där jag skrev något som i efterhand om kommenterade som opassande och när jag själv insåg det började jag asgarva. Åh, gud vet när jag skrattade så mycket och högt senast. Men nu ska jag fortsätta garva, chatta och lite annat innan jag ska se en slags konsert eller nåt på internet^.


Vi ses! ^____________^

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0