Nu är finalplatserna bestämda!

(Jag vet att jag inte skrivit någonting alls på länge och att detta kommer alldeles för sent. Men bättre sent än aldrig säger man ju, så här kommer mitt vanliga inlägg om Idol. Dessutom blev det något fel, så allting försvann. Så jag skrev om det, så nu kommer det ytterligare en gång, mer kortfattat.)

Alice: Den första låten var bra och jag blev glatt överraskad att låten efter var ännu bättre. Hon gjorde den låten jäkligt bra måste jag säga.
Robin B: Jag är riktigt besviken på juryn. Hur kunde dom sitta där och erkänna att dem valde fel låt till honom? Välj något som passar istället! Men han gjorde ju så gott han kunde och den andra låten blev hans glänsarlåt istället. Den gjorde han ju jättebra.
Kevin: Jag blev inte ett dugg förvånad att han gick till final. Det var som vanligt när han sjöng- juryn hyllade honom medan jag uttråkat längtade till nästa person.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0