Sådär ja!

Nu har jag då gjort headern som jag hade en så perfekt idé till. Dock var grundidén inte alls lik resultatet, då hade jag nämligen tänkt ha en bild med Jacob och Edward där jag stod i mitten. Men eftersom det inte fanns några sådana bilder kom jag på en ny idé. Porblem jag stötte på var att jag mitt i natten fick för mig att fota mittenbilden på mig. Så jag smög ner och hämtade kameran och ett batteri- det fanns inga fler. Så när jag kom upp på rummetgrubblade jcg och kom tillslut på att jag kanske hade kvar något batteri i mitt gama Gameboy Color. Så jag drog fram den och hade turen att hitta ett batteri. Perfekt! tänkte jag då och fixade mig fin för ett foto för att senare märka att batterierna i kameran inte fungerade alls. Men eftersom jag redan kommit så långt tog jag desperat fram min mobil och fick bilden på så sätt. I nuläget måste jag säga att jag är grymt nöjd hur den blev, men om jag får för mig att ta en ny bild i framtiden kommer den ha bättre kvalité kan jag lova.

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Den är JÄTTE snygg! :'D Och skojjig med. :D

Och du är verkligen såå otroligt vacker och sööt! <33333

2008-12-31 @ 01:41:54
URL: http://panicpoem.blogg.se/
Skrivet av Louise

Hehe,jag hjälper dig imorgon! =) <3 Så det blir bra kvalitet, sötis! =D <333

2008-12-31 @ 16:38:53
URL: http://youwearmeout.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0