Anna fick lämna tävlingen denna veckan

För det första vill jag bara säga att det ur min synpunkt är hemskt med vilka som åker ur tävlingen. För ett antal veckor sedan åkte Lars ut, han jag tyckte om mest. Veckan efter åkte Robin E ut, han jag ville skulle komma tvåa. Och nu åkte Anna, hon som jag ville skulle komma trea. Just nu finns det bara en som jag känner att jag tycker om, och inte ens han är en särskilt jättestor favorit. Drabbar mina önskningar otur?

Robin B: Riktigt bra framträdanden! Som juryn sa var han nog dagens bästa och jag är chockad att han hängde löst.
Kevin: Ni som följt min blogg ett tag antar säkert att jag kommer skriva något i stil med "det gamla vanliga". Men inte idag faktiskt, för hans ansdra framträdande måste jag erkänna var bra. Men det första var som vanligt.
Anna: Jag fattar inte att hon åkte ut. Men det är ju mest tjejer i 14-årsåldern som röstar och då är det en nackdel att vara tjej. Men det är synd att tävlingsne bästa tjej skulle åka ut.
Johan: Jag är förvånad att han ännu en gång hängde löst och ännu mer förvånad att han var en av de två sista som hängde löst. Just nu minns jag inte vilken av låtarna jag syftar på, men en av dem gjorde han bra. Den andra var lite halvkrasslig.
Alice: Hon var okej. På senaste tiden har hon slutat sticka ut. Dessutom verkar hon ha haft en dålig dag.

Kommentarer
Skrivet av Lellan

Noes :'/

2008-11-22 @ 11:30:11
URL: http://nogg.se/jordnotssmor

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0