Nu är det inte långt kvar till Globen

Jag räknade innan på hur lång tid det är kvar tills det är final och blev överraskad när jag såg att det bara är två veckor kvar. Nästa vecka bedöms vilka två det är som hamnar i finalen, ska bli kul att se!

Johan: Första låten var riktigt dålig. Men under andra låten fick jag ett gott skratt när han gick ner på knä framför en tjej i publiken. Hon blev ju helt hysterisk! Vad trevligt för honom att hon skrek honom rakt upp i ansiktet. Hur han nu kunde hålla masken. Sedan när hon fick komma upp och krama honom skrattade jag ännu mer. Om du missat det kan du surfa in på Youtube, där ligger redan ute en massa klipp på henne och hennes små personliga anfall.
Om man istället ska se till sånginsatsen var faktiskt andra låten ganska okej.
Alice: Som jag innan sagt om henne: gick in genom ena örat och ut genom det andra. Hon har självklart varit bättre, men hon var ändå bra idag. Hon borde inte hänga löst.
Kevin: Hm, mitt tycke om honom har ändrats en aning under förra veckan och denna kvällen. Jag vill inte säga att han är bra, men jag tycker han är bättre.
Robin B: Han var bäst enligt min mening. Jag var rädd att han skulle åka ut, men det verkar som om jag hade fel. Tack och lov. Första låten var medelmåttig, men andra låten gjorde han riktigt bra. Toppen!

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0