Ännu en finalvecka är över

Loulou: Det är synd att hon åkte ut. Jag har alltid tyckt om hennes barnslighet och lätta skratt. Verkligen synd att hon åkte ut, jag blev riktigt förvånad.
Lars: När jag såg Lars kläder dundrade en tanke starkt kvar i min hjärna: Lars, vad har du på dig!? När han sedan sjöng låten förstod jag mer varför han klätt sig som han gjort, men den första tanken kommer ändå dröja kvar ett tag. Förresten, cool stolspark!
Alice: Alice har alltid strålat igenom teverutan och idag gjorde hon det också. Fast inte lika mycket som vanligt däremot.
Robin E: Abba vill inte jag påstå är ett rockband och inte heller har dem gjort några rocklåtar. Men jag blev jätteglad att han lyckades göra om låten till en rockigare version som han sjöng med stor talang. Jättetrevligt.
Anna: Även om hon inte var lika bra som senast idag förtjänade hon inte att hänga löst. Hon skulle verkligen inte ha hängt löst...
Kevin: Vi fick gäster precis när han sjöng. Men det jag hörde var... ganska okej, antar jag.
Robin B: På senare tid har jag börjat tycka om honom mer och mer. Men det han gjorde idag fick mitt tycke om honom att sänkas igen en aning.
Johan: Juryn sa att han hamnat i månbrottet. Det tänkte jag inte på, snarare reagerade jag på hur han såg ut när han sjöng. Det såg ut som om han pressade fram rösten och dessutom tryckte han armarna intill sig och nästan kramade om stativet. Verkligen det sämsta han gjort hitills, han borde i alla fall kunna slappna av lite.
Sepideh: Jag kan till viss del hålla med juryn om att inte låten passade hennes röst så bra, men samtidigt tycker jag dom överdrev. Dom tyckte inte om hennes vibrato, men det är ju sådan Sepidehs röst är. Det är ju jättefint!


Kommentarer
Skrivet av Lousie

Hahaha, tyckte anna var bra! :O

Loulou va ju bara för kass xS

Johan var ju bara för gullig som vanligt... ^^

2008-10-26 @ 20:34:23
URL: http://youwearmeout.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0