Jag har varit död

Okej, inte bokstavligt talat. Då hade jag ju aldrig kunnat skriva dethär inlägget. Däremot har jag varit väldigt död med bloggen. Ända sedan i fredags eftermiddag har jag varit med om både det ena och det andra som tagit tid från mig. Men här kommer en liten lägesrapport där ni får veta vad jag har hittat på:
• Varit sjuk. När jag kom hem i fredags efter träningen var jag alldeles slut och somnade till och med till finalen av Let's Dance. På lördagen var jag också ganska seg, men det blev bättre då i alla fall. Jag är fortfarande väldigt förkyld, men jag måste inte ligga och vila hela dagarna i alla fall.
• Fått mina beställda Twilight-prylar. Bilder på det kommer senare.
• Insett att det finns nya avsnitt av KnappNytt.
• Blivit beroende av The Sims på nytt.
• Hoppat över ridningen en gång eftersom jag inte mår 100% bra.
• Gått och snytit mig minst femton gånger varje dag. Skulle jag gissa är det ungefär en gång i timmen det blir av.
• Upptäckt att det finns massor av gigantiska bilder på Twilight. (sök bara på "extra stora bilder").
• Läst ifatt de blogginläggen jag missat i de bloggarna jag bevakar. Den lilla räknaren som finns på bloggkoll visade att jag hade 100+ inlägg. Det tog ungefär en hel kväll att läsa det.
• Hunnit få dåligt samvete över att jag inte bloggat på länge.
• Disskuterat med någon vad som är mest värt pengarna: en tågresa eller en muffinsformad kudde.
• Fixat en bild jag ska skriva ut till mitt block som jag använder i skolan.
• Skrivit några saker till skolans nättidning.
• Gjort denhär listan.


Kommentarer
Skrivet av Louise

Och så har du pratat med moi! x]

hehe,låter som du haft o göra ;D

Puss på dig söt <3

2009-04-01 @ 20:40:37
URL: http://youwearmeout.blogg.se/
Skrivet av Victoria

Aoow. =( <3

2009-04-04 @ 13:05:37
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0