Sportlov!

Nu var det ett par dagar sedan jag hörde av mig sist, men det beror till stor del på att ingenting händer. Allt som händer är att jag vaknar, läser en tråkig bok som jag måste bli klar med till efter lovet och sedan tillbringar jag större delen av dagen med att spela. Spelen varierar, men måndagen och tisdagen var det Tomb Raider Anniversary som jag fastnade med. Plötsligt vände det och mitt Sims-beroende kom tillbaka igen. Vilken skillnad. I Tomb Raider går det ut på att lösa gåtor, döda djur och annat medan Sims bara är att låta en familj växa upp.

Vilket tycker du är/verkar roligast?



Tomb Raider, där man är smidig som en katt och kan klara av att hoppa på de flesta avstånden?




Eller The Sims, där man ska kontrollera en skräddarsydd figurs behov, önskningar och ambitioner?


Kommentarer
Skrivet av Sara

Svar: Haha! Kanske det kanske!

2009-02-20 @ 12:13:25
URL: http://dreyra.blogg.se/
Skrivet av Malish :3

Tomb Raider ffs :D

2009-03-01 @ 19:00:07

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0