Nu är jag sur

Även om jag skrev av mig för mindre än fem minuter sedan måste jag skriva av mig igen för nu är jag så jävla irriterad på min dator att det inte är sant. Eftersom CS inte ville starta precis för mig precis då det stor att det inte kunde koppla upp mig online (medan jag kan använda internet...)  med spelet och att man annars inte kan spela blev jag väldigt sur. Det är ju inte bara det spelet som inte vill fungera som jag vill; två spel varav det ena är helt nytt och det andra är mitt favorithästspel, plus två andra spel som jag försökte installera under Lanet vägrade sammarbeta med mig. Jag vet att min dator inte är världens nyaste, men två av spelen ska i alla fall fungera. Särskilt som det ena har fungerat innan men nu plötsligt vägrar fungera alls.

Vilken tur jag har att min pappa förstår problemet och kommer kommer uppdatera datorn åt mig.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0