Skola

Idag började vi 20 minuter senare. Tyvärr går min buss alldeles för sällan, så jag fick komma hit för tidigt. Men nu får jag väl sitta ensam i klassrummet och nörda vid datorn i några minuter istället.

Annars händer inget särskilt. Eller jo, idag ska jag ha text igen. Bästa ämnet, så det blir roligt. Hoppas vi gör något roligt.

Förutom det blir det en vanliug, lång, dag. Jag slutar sent idag, så om jag har tur kan pappa hämta mig. Han jobbar ju länge idag har jag för mig, och om han plockar upp mig på vägen vore det skönt.

Oj, nu kom det nästan in en hel främmande klass. Hejdå!


Kommentarer
Skrivet av Victoria

Bussar är opålitliga och irreternade. xD



Hoppas text-grejjen blir skojj iallafall! :D

2008-12-10 @ 13:08:19
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0