Åter igen idol

Idag var det då soultema samt duetter. Jag bedömer först den enskilde innan jag bedömmer båda två tillsammans. Fast jag måste säga att ingen av dem lade sig på hjärnan som i alla fall en har gjort förr, så jag kan inte hjälpa att jag är en aning besviken.

Kevin: Jag har inte tyckt om honom någon gång under hela tävlingen men samtidigt har juryn alltid hyllat honom, så jag blev förvånad när dem plötsligt inte var lika lovande som vanligt. Fast jag kan faktiskt hålla med, jag gillade inte heller när han gick upp i fasett.
Robin B: Under tävlingens gång har han börjat röra sig mer och mer så jag blev förvånad när han plötsligt skulle sitta ner hela låten. Men han var ganska okej, även om han gjort bättre framträdanden.
Robin E: Självklart var han helt fantastisk, som vanligt. Jag tappade nästan hakan och fällde några tårar när han åkte ut- jag menar, hur är det möjligt? Mina två favoriter har åkt ut två gånger i rad, ska någon annan jag gillar åka ut nästa gång då? Nä, jag blev ledsen då. Han har ju för tusan dögrym röst!
Johan: När juryn skulle gissa vem dem trodde skulle åka ut trodde Bagge att Johan kunde åka, vilket fick hela publiken att bua. Jag bara skrattade åt dem, jag förstår verkligen att han hängde löst. Soul är absolut inte hans tema och det var ett av hans allra sämsta framträdande någonsin. Ett tag gick hans utveckling uppåt, men nu blev det platt som en pannkaka.
Alice: Det var faktiskt ganska okej. Ingen utstickande, men okej.
Anna: Den låten hon valde är inte en av mina favoritlåtar, men hon gjorde den verkligen galant.  Hon gjorde det verkligen bra måste jag erkänna.

Alice/ Robin B: Jag hatar all musikal-musik. Men dem lyckades göra det bra och man svängde med litegrand.
Johan/Robin E: Deras utstyrsel var alldeles för skrattretande, i alla fall byxorna. Jag har ingen aning om vad det skulle föreställa, men det såg bara skrattretande ut. Fast sången var bra, personligen tyckte jag mest om den duetten.
Anna/Kevin:  Såg ni Anna? Man kunde verkligen se på henne- hon stormtrivdes med duetter! Jag har ingen aning om vad hon kan tycka vara så bra, men det everkade hon i alla fall tycka. Kvällens andra bästa duett.

Kommentarer

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0