Första dagen i ny klass

Nu har man då hamnat i en ny klass. På morgonen var jag sjukt nervös, kunde riktigt känna hur jag skakade. Men jag hittade en kompis från min gamla klass som också ska gå text så jag gick med henne.

Sedan upptäcker jag precis nu att jag verkligen inte orkar skriva något om resten av dagen, jag orkar knappt röra fingrarna över tangentbordet alls. Sov dåligt igår natt...

Men jag får väl skriva lite snabbt då. Det slutade med att jag vågade öppna munnen och när man gick arbeta fram ett motiv till en tröja som vi tydligen ska trycka. Och jag garvade. Mer än jag gjort på... veckor känns det som.
Och ridningen gick också bra idag. Så det har helt enkelt varit en ganska bra dag. Nu får man bara hoppas att morgondagen blir detsamma.

Förresten, ipoden lade av med batterier precis när jag hoppade på bussen så jag kunde inte se South Park. Fick ta fram mobilen istället och lyssna på musik.

Jag vet att detta är en enda stor röra, men mina känder känns tunga som cement och jag ska snart sova. Godnatt.

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Vilken tur att allt gick så bra :') <333



Och btw, Sov gott! <3

2008-11-03 @ 22:42:38
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0