Idag...

...eller snarare nyss, blev jag klippt. Behöll samma frisyr, den enda ändringen blev på luggen som blev en bit kortare. Men samma gamla hederliga frisyr.

Och nu har jag läst ut boken jag skulle läsa på svenskan. Den hade en bra story, men jag gillade inte hur författaren beskrev det. Hon skrev det så objektivt, man fick inte så stor inlevelse. Ja, det tycker jag. Sedan får ni tycka vad ni vill, om ni nu läst den.

Så nu har jag bestämt hur jag ska göra med det jag läser. Jag ska nämligen börja med att läsa klart det nyaste numret av Häst&Ryttare innan jag ger mig i kast med att läsa klart Breaking Dawn. Det är snart över en månad jag läste den senast, det måste det bli ändring på! Särskilt som den är så sjukt bra så det inte är sant.

Men förutom det händer inget särskilt. I morgon, om jag får tid över, ska jag julpynta rummet. Mer om det när det är pyntat!

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Awww, håret blev säkert fiint, hihi. :'D



Ska du julpynta redan??? O.o :S Det var tidigt, Men jag julpyntar aldrig ens så. xD



2008-11-26 @ 00:39:36
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0