Måndag idag

Det känns som om det var ett tag sedan jag skrev ett ointressant inlägg i bloggen, så jag tänkte göra det nu.
För det första var det nyss helg, då jag gjorde väldigt ointressanta saker. Eller på lördagen sjöng jag med kören, det var kul, fast det varade länge.
På söndagen påminde min bror mig om det gamla hederliga spelet Sims. Så jag skapade en familj på 6 personer + 2 katter och började bygga ett gigantiskt hus för en gångs skull. Tillslut tröttnade jag på att bygga i två timmar och loggade in på en annan familj för att få spela lite innan jag skulle till träningen.
Som vanligt spelade jag med dem vanliga personerna på träningen. Fast eftersom det var spinning förra veckan trodde jag det skulle bli lungt idag, så jag blev irriterad när det tydligen skulle vara fys, trots att vi bara var åtta stycken som var med. Men efteråt duschade jag och då skulle vi plötsligt åka in till stan för att se på någon slags "ljus-festival" som var i en park. Vi var där i ungefär två timmar och såg på snyggt insatta lampor innan vi äntligen kom hem igen.

Idag är det som sagt måndag och det var fridluftsdag i skolan. Jag hade valt badminton som aktivitet och det skulle äga rum där jag i vanliga fall spelar. Trots träningsverk i låren lyckades jag komma dit och stå och spela lite med tre oerfarna tjejer i en timme ungefär innan jag fick åka hem igen. Bättre än en vanlig skoldag, men det kändes ändå onödigt.

Snart ska jag iväg till ridningen. Ingen aning om vem jag ska rida eftersom det blir ny häst, så det ska bli kul att se vem jag får. Tyvärr har jag i snart en vecka varit förkyld också, men jag får göra mitt bästa av situationen. Jag vet att jag kan stå över ridningen ifall jag vill, men det vill jag inte. Och skolan vill jag inte heller missa, särskilt nu i början när jag hamnat i en ny klass.

Åh, just det! Imorgon ska jag på möte om specialidrott, så jag får kolla mitt PedNet-mail innan jag går och lägger mig.

Ja, vi ses väl hoppas jag. Hejdå!

Kommentarer
Skrivet av Lousie

Kan fortfarande flabba åt ljusutställningen xP



Har äntligen fattat varför du alltid är borta på sön och måndagarna xD hahaha seg jag är då xP

Jag vill ju snacka på msn med dig söt!:D Får göra det när du kommit hem från ridningen :)

2008-11-10 @ 18:52:54
URL: http://youwearmeout.blogg.se/
Skrivet av Victoria

Synd att du är och har varit förkyld hela veckan. :( <33



Och jag gillar dina "ointressanta" inlägg. Dom är bara instressanta och skojj att läsa. :D

2008-11-10 @ 21:52:56
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0