OH MY GOD!

Enligt vad min bror sagt till mig ska nästa avsnitt av South Park handla om min favoritkaraktär, Butters, samt vampyrer. Idag sa min pappa i förbifarten att min bror även tror det kommer vara om Twilight, vilket jag direkt var tvungen att ta reda på om det var sant. Så jag nästan rusade till min brors rum- och fick det bekräftat. Enligt vad han läst hade dem flesta på olika slags forum sagt att dem trodde det skulle vara ett Twilight-inspirerat avsnitt. Så nu håller vi tummarna att det blir så!

Hittat på South Park's hemsida. Det är några sekunder av vad avsnittet kommer handla om, kan man säga.


Kommentarer
Skrivet av Märy

Haha va kul att dom har ett twilight inpirerat avsnitt! Men du har alltså inte läst BD?

2008-11-19 @ 17:57:13
URL: http://twerds.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0