Okej, nu är helgen förbi...

Tyvärr har helgen sprungit förbi utan att man hunnit tänka. På fredagen var jag ju fult upptagen och igår var vi ute och handlade nästan hela dagen, så jag var hemma i lugnan ro först sent på kvällen. Och nästan likadant var det idag känns det som, tiden har bara sprungit iväg. Man hinner inte ta en minut för sig själv att bara andas, bara finnas, bara... vara. Nåja, så är dagens samhälle. Man får leva med det.

Men annars har väl inget särskilt hänt. Sitter på rummet och chillar med godis *haha*. På tisdag ska familjen få en ny styling hos friösren, fast jag själv behåller den gamla stilen tror jag. Älskar totalt denna frisyren, men det börjar bli lite långt, så jag korta det. Igår tillbringade jag kvällen med att måla naglarna. Svart blev det med lila prickar. Ska jag vara ärlig blev prickarna riktigt fula, men det är lite kul med variation ju. Kanske att jag tar rosa eller något nästa gång?

Ja, det var allt jag hade att säga idag. Nu ska jag fortsätta nörda mig här vid datorn, hejdå!

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Låter stressigt. O.o :S

Skälv är jag och dagens samhälle inte alltid så överens om du fattar vad jag menar. xD



Coolt, med lila prickar på det svarta. Låter helsnyggt ju. Bild? ^^ :'D

och variation ÄR bra. :P ^^

Yay, rosa! :D Ta det! eller varför inte turkos? Eller limegrönt? xD





2008-11-24 @ 00:52:16
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0