Specialidrottskurs

Ja, det är vad jag slösade bort gårdagen med. För kom man dit direkt efter skolan och började gå och leta efter matsalen för att få käk- då kom det första problemet med att jag inte hittade. Efter ungefär tjugo minuters letande fick jag nästan panik och ringde min pappa. "Fråga någon" var hans enda förslag, så jag gick ut igen för att börja om fårn början och ta lite frisk luft. Bara för sakens skulle gick jag runt byggnaden och blev glad när jag fick på något som liknade matvagnar- då måste matsalen vara i närheten! Så jag gick runt hörnan och fick till min stora lättnad syn på en matsal. Hur kommer jag in där då? Var mitt enda problem. Sedan såg jag att det kom lite människor från ett håll, så jag gick ditåt och fick syn på en dörr. Tack och lov! Sedan var det skyltat var matsalen låg. så jag fick vänta eftersm vi slutat tidigare oich jag var tidig. Men tur var det.
Till maten blev jag glatt överraskad- dem hade lagat till hamburgare, istället för bara vanliga mackor som jag hade förväntat mig. Jag åt glatt tills jag blev proppmätt och det var dags att gå till salen där jag skulle vara. Salen var lätt och hitta, trots att jag råkade gå förbi den först. Sedan när fler kommit började gubben föreläsa om idrottsskador och jag lyssnade trött i tre timmar innan det var över.

Detta skrev jag innan skolan började, och nu kom en av mina kompisar in i klassrummet. Tror jag ska gå och sätta mig vid bordet vid alla andra och stänga ner här innan läraren kommer. Men vi ses!

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Oj, naaw, stackare. :S Tur att du hittade till matsalen iallafall och att det var god mat där. :'D

2008-11-12 @ 11:09:38
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0