Textlektion!

Text är nu det roligaste ämnet jag har för tillfället, tror jag. Det är ju den inriktningen jag valt, och nu får jag äntligen komma igång och skriva. Förra lektionen pratade vi om att det viktiga ska komma först och idag fick vi prova på att skriva små notiser. Inte direkt underhållande, men lärorikt.

Och imorgon ska vi på ett litet slags studiebesök. Vi ska till något slags tryckeri där vi ska få tröjor med tryck som vi kom fram till i klassen. Vi gjorde något slags grafitti-aktigt, ifall jag kommer ihåg kan jag lägga in en bild på det. Det innebär tyvärr att jag kommer sluta senare, men en gång klarar jag mig. Annars skulle jag ändå sluta 12 så.

Förresten, till nästa år har jag börjat fundera på att läsa italienska har jag kommit på. Men det dröjer i så fall tills jag börjar med det.

Ja, nu får ni ha det gott mina vänner. Just det, imorgon är det dags att fixa biljetter till Twilight. Men nu ska jag snart krypa till kojs och sova.

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Italienska låter skojj! xD Det skulle jag vilja kunna. :P



Och så hoppas jag att du fick tag i biljetter! :D

2008-11-14 @ 23:45:29
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0