Tredje dagen i skolan

Idag börjar vi 20 minuter senare men ändå måste jag ta samma buss för att hinna i tid. Typiskt. Nåja, det är tur att skolan har så många datorer. Just nu sitter jag i klassrummet och tråkar mig. Om 10 minuter börjar matten. Och nu hörde jag folk som går och skriver upp sig för aktiviteter för skolans fridluftsdag. Om jag hörde rätt finns det till och med Laserdome! Jag hoppas det finns kvar sedan, och framför allt att någon mer än jag väljer det. I alla fall, jag tror jag ska sluta skriva här nu eftersom mellanslagstangenten låter som en stucken gris när jag trycker på den. Så hejdå, när jag kommer hem kan jag skriva mer.

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Hehe, jag kan höra mellanslagtangenten framför mig. xD



Hoppas dagen blir skojj och att du får Laserdome grejjen på frilufts dagen. :D <3

2008-11-05 @ 13:46:29
URL: http://panicpoem.blogg.se/

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0