Vad ska jag skriva idag då?

Dagen idag var normal. På idrotten var det boxning och jag ångrar att jag inte var med. Men det verkar som om det kommer göras om, vi får hoppas!
På texten tränade vi på att sätta rubriker på olika texter. De visade dagens tidning och jag såg att det var en artikel om Twilight med. Så när det var rast lånade jag snabbt tidningen och läste igenom artikeln. Tll råga på allt så fick jag syn på att vi har tidningen själva här hemma när jag kom hem, så nu har jag klippt ut bilden på Edward och Bella som var med. Troligtvis är bilden från festen, osäker ännu eftersom jag inte sett filmen.

På tal om Twilight så skulle ju nästa South Park-avsnitt handla om Twilight, och nu har jag sett det. Fast snarare handlade avsnittet mer om vampyrer i allmänhet. För det var ett gäng ungar som var "vampyrer", med andra ord klädde dom sig som det och betedde sig lite annorlunda. Det ledde till att dom liknade Goth-barnen en del, så dom blev sura. Och Butters ville slippa sysslor, det gjorde ju ingen vampyr. Så han försökte gå med i deras klan eller vad man ska kalla det.
Twilight nämndes bara en gång, då någon skulle kallas något med Bella liknande. Mer än så var det inte, men självklart var det ändå ett bra avsnitt.

Men nu ska jag snart gå och lägga mig. I morgon händer ju trots allt något riktigt viktigt, så jag måste vara utvilad.

JAG SKA SE TWILIGHT! JAG SKA SE TWILIGHT! JAG SKA SE TWILIGHT!

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Boxning?! Får ni göra sånt på idrotten? O.o låter lite läskigt tycker jag. xD



Skojj att filmen är i morgon! :D Hoppas det blir bra för dig då! :D

2008-11-21 @ 00:34:45
URL: http://panicpoem.blogg.se/
Skrivet av Lellan

Cooolt, boxning xD

2008-11-22 @ 11:31:15
URL: http://nogg.se/jordnotssmor

Lämna ett spår


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Syns inte)

Adressen till din blogg

Dina ord

Trackback
RSS 2.0